نتایج کامل شوءراو به تاریخ15 سپتامبر2014

فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون

به بزرگترین فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون خوش آمدید

امیدوارم که از سایت ما راضی باشید


skinfa مستر دیزاین

کاربر مهمان ، خوش آمديد! طراح قالب : Master-Designer.ir تاریخ:

دسته بندی

راو RAW

اسمکدان SMACK DOWN

مین اونت MAIN EVENT


بیوگرافی ها

بیوگرافی شیمس

بیوگرافی رندی اورتون

 

پس از آنکه ویدیو هایی از شو راو هفته گذشته از جمله مسابقه بری وایت و کریس جریکو به صورت استیل کیج و پرومو بین جان سینا و پول هیمن شو کم کم آغاز می شود و قبل از آن تبلیغ مسابقه بری وایت و د بیگ شو برای امشب می شود که در اینجا رسما شو راو با خوش آمد گویی گزارشگران در شهر لافایت آغاز می شود.
 

» پرومو ابتدا شو با پول هیمن

شو راو با حضور پول هیمن منجیر براک لسنر در رینگ شروع می شود. طبق معمول این وکیل مجرب خود را به همگان معرفی می کنه و میگه او برای مسابقه یکشنبه شب یک پیش نمایش دارد از آنچه که اتفاق می افتد. او در مورد پیروزی لسنر در مقابل سینا در نایت آو چمپونز صحبت میکنه که تم سانگ جان سینا زده شده و او به رینگ میاد. جان سینا با حس و حال عجیب پا به سالن میذاره و میگه د بیست کجاست ؟ من اومدم اینجا برای جنگ. برای من فرقی نمیکنه براک لسنر یا پول هیمن. پول هیمن در جواب میگه لسنر در راه رسیدن به آرنا است و من این قول را به تو میدهم که او امشب اینجا حاضر شود به زودی. هیمن تاخیر پرواز هوایپما لسنر را بهانه میکنه و می خواهند رینگ و سالن را ترک کند اما جان سینا میگه که اینها همه چرند هستند و پول هیمن را تحدید میکنه که بد بلایی بر سر او می آورد که با توهین همراه بود. به هر حال پول هیمن باز می گوید که لسنر به زودی خواهند رسید و سینا را حیرت زده میکنه. سپس سالن را هیمن ترک میکنه ولی سینا می رود به دنبال پول هیمن و از گردن او را می گیرد و صحبت های جالبی را در مورد جنگ امشب میزنه که حتما رخ خواهد داد و هواداران باید منتظر آن باشند.

ویدیویی از مورد ضرب و شت قرار گرفتن رومن رینز در هفته پیش پخش می شود و همچنین تبلیغ مسابقه او و ست رولینز برای امشب را می بینیم.


مسابقه اول: کریس جریکو در برابر کین | سینگل مچ

ابتدا کریس جریکو وارد رینگ میشه و سپس بعد از تبلیغات هم کین رو میبینیم که در رینگ حضور دارد. کین مسابقه را بهتر شروع میکنه و خیلی سریع به طرف حریفش حمله ور میشه و ضربات آرنج وارد میکنه ولی کریس جریکو با یک اسپرینگبورد دراپ کیک عالی کین رو به بیرون رینگ میفرسته. سپس جریکو روی ترنباکو سوم میره و یک جهش روی کین انجام میده. در ادامه کین در یک لحظه مسابقه را با چند ضربه مشت محکم در اختیار میگیره و به رینگ میرن اما در کاور کین موق نیست. خیلی طول نمیکشه و دوباره جریکو لحظات را در اختیار میگیره و یک ایزگیری وارد میکنه که در پین فال کین کیک اوت میکنه. در ادامه مسابقه کین کنترل را اینبار در اختیار دارد ولی در انجام بیگ بوت موفق نیست و از ترنباکو سوم جریکو دراپ کیک را وارد میکنه. در ادامه کش و قوس های زیادی شکل میگیره و هر دو استار در ترنباکو سوم هستنند که جریکو موفق تر هست و کین رو به زمین می اندازه و یک کراس بادی انجام میده اما پین فال او تا شماره دو بیشتر نمی رود. حالا جریکو می رود برای " والز آو جریکو " ولی کین بدل میکنه و یک اسلم خوب میزنه. اکنون او میخواهد چوکسلم را انجام دهد ولی جریکو با یک دی دی تی عالی این اجازه را به او نمی دهد ولی کین هم تسلیم بشو نیست. سپس کریس جریکو می رود تا کودبریکر را بزنه ولی بدل میشه از کین و یک بیگ بوت از او دریافت میکنه که در آخرین لحظه کریس بلند میشه. حالا نوبت جریکو است که تومبستون کین را تبدیل به یک رانینگ بولداگ کنه. سپس جریکو لیونسالت را انجام میده ولی نه کامل و کین از گلوی او گرفته و بلند می شود تا " چوکسلم " را اجرا کند اما به خوبی موفق نیست و جریکو به خوبی از فرصت استفاده میکنه و با یک رول برنده این مسابقه زیبا و مهیج می شود.
 
برنده مسابقه: کریس جریکو
 
 
در بک استیج پول هیمن مشاهده می شود که با تلفن در حال صحبت با براک لسنر می باشد اما مثل اینکه جواب درستی لسنر به او نمی دهد و نگرانی در چهره هیمن به راحتی دیده می شود. باز هم تبلیغی از مسابقه دو عضو سابق گروه شیلد یعنی رینز و رولینز می شود. رنه یانگ نیز در بک استیج با رومن رینز مصاحبه ای می کند و از اتفاقات سه ماه پیش و گروه د شیلد از او میپرسه و رینز هم در جواب میشه او به تنهایی بلند می شود صورت ست رولینز را داغون خواهم کرد.
 
 
مسابقه دوم: جک سواگر در برابر بو دالاس | سینگل مچ
 
اول جک سواگر به همراه زب کولتر در میان تشویق خوب طرفداران به رینگ می آیند و منتظر حریف این روز هایشان یعنی بو دالاس می شوند. اکنون او با چهره ای خندان به رینگ میاد و مسابقه آغاز می شود. بو دالاس حریفشو به گوشه رینگ میبرد و هر دو آنها در آنجا ضربات مختلفی به هم وارد می کنند ولی در نهایت سواگر بهتر کار میکنه و از آن محل خلاص شد و در وسط رینگ یک اسلم به او میزند. در ادامه نیز بو دالاس به یک کلوزلاین مسابقه را در اختیار خودش قرار میده و یک هدلاک خوب هم بر روی سواگر انجام میده. پس از چند لحظه جک سواگر کم کم بلند شده و به مسابقه بر میگردد ولی باز بو او را متوقف کرده و هدلاک دیگری را اجرا می کند اما سرانجام سواگر با یک حرکت زیبا از این وضعیت خلاص می شود و به خوبی دالاس را از خودش دور میکند سواگر یک سایداسلم خوب اجرا می کنه و بو دالاس هم با یک نکبریکر زیبا جواب او را می دهد ولی در کاور موفق نیست. در ادامه جک سواگر آماده می شود برای سواگر بمب خود اما بو دالاس او را رول آپ میکنه که جک در آخرین لحظه بلند میشه. سپس در یک حرکت عالیو زیرکانه از سوی جک او موفق میشه سابمیشن سنگین پتریوت لاک را انجام بده و با تپ اوت کردن بو دالاس به برتری در این مسابقه برسد.
 
برنده مسابقه: جک سواگر ( با سابمیشن )
 
 
بعد از این مسابقه تبلیغ هایی از شبکه دبلیو دبلیو ای نت ورک ، اسلم سیتی و نایت آو چمپونز می شود و همچنین نیکی بلا ، پیج ، ای جی لی و بری بلا را در بک استیج می بینیم که آماده می شوند تا به رینگ بیان و ما باید منتظر تگ تیم مچ این چهار دیوا در لحظاتی دیگر باشیم.
 
 
مسابقه سوم: نیکی بلا و پیج در برابر بری بلا و ای جی لی | تگ تیم مچ
 
به ترتیب قهرمان کمربند دیواز یعنی پیج ، نیکی بلا ، بری بلا و در آخر هم ای جی لی وارد می شوند و زنگ مسابقه به فرمان داور زده می شود. جالب است که بری و نیکی دو خواهر که به شدت این روز ها با هم درگیر هستند می خواهند کار را آغاز کنند اما درگیری لفظی بین این دو باعث می شود تا نیکی بلا با پیج تگ کند تا او با بری مسابقه را شروع کند. پیج و بری سرشاخ می شوند و خوب با هم میجنگند اما پیج با یک کیج بری را نقش زمین می کند و فرصت ضربات متعددی از جمله زانو را پیدا کرده و به او وارد میکند. سپس با هدلاک همچنان بری را متوقف می کنه. بری تلاش زیادی برای خلاص شدن میکنه و با چندین ضربه ساعد سعی میکنه بالاخره خودش را نجات دهد ولی پیج با یک هدبات سنگین مومنتوم را همچنان نزد خودش نگه می دارد اما در پین موفق نیست. بالاخره بری بلا از دست پیج رها شده می رود تا با ای جی لی تگ کند اما نیکی بلا وارد میشه و به ای جی که در اپرون بود ضربه ای وارد می کند و سپس هم پیج با حرکت زیبا خود تیمش را به برتری در این مسابقه می رساند.

برنده مسابقه: پیج و نیکی بلا

بعد از مسابقه نیز بین دو خواهر اتفاقات خاصی جزء یک اسلم زیبا از سوی نیکی به بری رخ نمی دهد ولی رجزخونی های شدیدی بین ای جی و پیج شکل میگیرد که نشان از دشمنی آنها می دهد و پیج هم با کمربند خود کم کم سالن را مانند نیکی ترک می کند.
 
 
مسابقه چهارم: د بیگ شو در برابر بری وایت | سینگل مچ
 
بزرگ جثه ترین ورزشکار جهان " بیگ شو " وارد رینگ و سالن با چهره ای خوشحال و سرحال می شود. جالب است که در این لحظه پول هیمن مشاهده می شود که به شدت نگران است و چشم به حضور براک لسنر دوخته است. بری وایت نیز به رینگ می آید و مسابقه شروع می شود. بدون هیچ درنگی سریع بری وایت به بیگ شو حمله میکنه و ضرباتی وارد میکنه اما بیگ شو او را به راحتی هول می دهد و قدرتش را به رخ او می کشد ولی بری وایت می خندد. دوباره بری وایت با او سرشاخ می شود که بیگ شو مسابقه را در اختیار می گیرد و حرکت زیبا شولدر را انجام می دهد و به خوبی روی بری کار می کند و چاپ سنگین خود را به هر زحمتی که بود انجام داد. بیگ شو در عین ناباوری روی ترنباکو می رود تا روی وایت یک اسپلش انجام دهد ولی موفق نیست و بری وایت جاخالی می دهد و حالا او است که اسپلش معروف خودش را اجرا می کند. در ادامه بری وایت همچنان کنترل مچ را در اختیار دارد و روی زانو بیگ شو کار می کند و سپس هم یک دی دی تی خوب اجرا میکنه که نتیجه ای ندارد و اکنون هم هدلاک. در ادامه بیگ شو موفق می شود با یک سایداسلم خوب بری وایت را از خود دور کند ولی در آخر لوک هارپر و اریک رووان دخالت خود را انجام می دهد و با قانون دیسکالیفیشن مسابقه را به نفع د بیگ شو به پایان می رسانند.

برنده مسابقه: د بیگ شو ( با دی کیو )
 
بعد از مسابقه به شدت بیگ شو را مورد ضرب و شت قرار می دهند ولی بیگ شو دیگر تحمل نمی کند و به آنها دو چوکسلم دیدنی می زند و به کار های وایت ها پایان می دهد. باز هم تبلیغ مسابقه رولینز و رینز می شود.
 
 
مسابقه پنجم: سزارو، گلداست و استارداست در برابر شیمس و د اوسوز | سیکس من تگ تیم مچ
 
جیمی ، جی و شیمس که هر سه قهرمان کمربند هایی می باشند وارد می شوند و سپس هم بعد از آنها چلنجر های آنها یهمی استارداست ، گلداست و سزارو. زنگ مسابقه به صدا در میاد و شیمس با گلداست مسابقه را آغاز می کنند. هر دو یکدیگر را قفل می کنند ولی نتیجه ای ندارد و دوباره همین کار را می کنند اما گلداست به شیمس ضربه میزنه و حملاتی به او میکنه. شیمس ناگهان سعی دارد فینیشرش را انجام دهد که گلداست سریع خودش را نجات می دهد ولی باز هم شیمس موفق تر عمل میکنه و با جی تگ میکنه اما گلداست در برابر خیلی موفق است و او را به گوشه رینگ تیم خود می برد و با برادر خود " استارداست " تگ میکنه. استارداست به خوبی مسابقه رو در اختیار دارد و اجازه کاری به جی نمی دهد. حالا سزارو وارد رینگ میشه و با ساعد ضرباتی به سینه جی میزنه که شیمس را با این کار مورد تمسخر قرار میده و سپس هم اپورکات زیبایی را انجام میده. گلداست اینبار وارد میشه و حرکت تیمی را انجام میده ولی در کاور موفق نیست. در ادامه جیمی اوسو موفق به تگ میشه و به رینگ میاد و به گلداست یک سوپرکیک میزنه و سپس هم یک مشت عالی. حالا در گوشه رینگ ریکیشی اسپلش را به گلداست می رود وارد کند اما استارداست دخالت میکنه و به جیمی ضربه ای وارد میکنه. در ادامه مسابقه سزارو در رینگ هست و مسابقه را در اختیار دارد. یک اسلم به جیمی میزنه و می رود برای سوینگ خود اما جیمی نمی گذارد اما سزارو هم ناکام نمی ماند و یک اسلم بسیار قوی به او وارد میکنه. استارداست به رینگ میاد و او هم فن های جالبی رو جیمی اجرا می کند. در نهایت تگ های زیادی شکل میگیره که بالاخره جیمی با یک ضربه کیک محکم به سر گلداست موفق می شود از دست آنها خلاص شده و با شیمس تگ کند. شیمس با انرژی وارد میشه و به خوبی سزارو  را می زند اما ناگهان استارداست از پشت او را رول می کند ولی شیمس تسلیم نمیشه. در انتها نیز شیمس یک بروگ کیک به استارداست می زند و سزارو هم فینیشرش را به شیمس اما برادران اوسو دخالت می کنند و این کاور را می شکانند. گلداست میاد و یکی از این برادران را به بیرون می اندازد و یکی دیگر از آنها یک سوپرکیک به سزارو می زند در نهایت هم جی با یک اسپلش عالی بر روی سزارو موفق می شود سزارو را پین و به همراهش شیمس و برادرش برنده این مسابقه شوند.
 
برنده مسابقه: شیمس و د اوسوز
 
بعد از این مسابقه در یک تبلیغ مشخص می شود که پری شو یا همان کیک آف پی پر ویو نایت آو چمپونز یک ساعت می باشد و کریسچن در آن باز می گردد و در سگمنت معروف خود حاضر شده و مهمان آن نیز کریس جریکو می باشد.
 
 
» پرومو اواخر شو با جنگ سینا و لسنر
 
جان سینا در بک استیج در اتاق را می زند و به هیمن می گوید وقت نمایش است. جان سینا به زور پول هیمن را می گیرد و از بک استیج او را به رینگ می آورد. جان سینا میکروفن را می گیرد و میگه فقط تمام شده است. پول هیمن تلاش می کند فرار کند اما سینا اجازه نمی دهد. هیمن زانو می زند و میگه براک لسنر یک قلدر است و تو به او نخواهی رسید و تو نمی توانی او را شکست بدی. کم کم پول هیمن با صحبت هایش عصبانی می کند سینا را و بهش میگه یکشنبه خواهد رسید اما به چیزی که نخواهی رسید قهرمانی دوباره است. سپس درگیری بین سینا و پول هیمن آغاز میشه که تم سانگ براک لسنر به زیبایی هر چه تمام تر زده میشه و دبیست و قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان وارد سالن می شود و تماشاگران خیلی مشتاق هستند ببینند چه اتفاقی رخ می دهد. براک لسنر قبل از ورود به رینگ چند قدمی بر می دارد تا اینکه پول هیمن فرار کرده و نزد لسنر می اید و صحنه را می خواهند ترک کنند که به شدت بووو می شوند. لسنر به عقب بر می گردد در حالی که کمربند ها را در شونه هایش حس می کند و سرانجام اون برمی گردد و روی اپرون قرار می گیرد و آرام می خواهند وارد رینگ شود ولی جان سینا سریع به او حمله میکنه و او را مورد ضرب و شت قرار میده اما لسنر سریع به خودش میاد و یک جرمن سوپلکس بی نظیر میزنه. در بیرون رینگ براک لسنر چندین ضربه محکم پا میزنه تا دیگر جان سینا ناک اوت می شود. سپس پول هیمن می آید و تایتل را به براک لسنر می دهد اما ناگهان جان سینا بلند شده و به سمت لسنر حمله ور می شود و به شدت او را مورد ضرب و  شت قرار می دهد چندین حرکت عالی قدرتی انجام می دهد که واقعا این حرکات از سوی سینا ندیده بودیم. سپس بالاخره براک لسنر موفق می شود رینگ را ترک کند و جان سینا هم میکروفن را برمیدارد و می گوید " یکشنبه میبینمت براک ! " در این لحظه هم لسنر را مشاهده می کنیم که از شدت ضربات سنگین سینا بینی اش به بد شکلی شکسته است و سپس هم سینا تم سانگش زده میشه و این سگمنت فوق العاده با درگیری عالی د چمپ و د بیست به پایان می رسد.
 
 
مسابقه هفتم: د میز و دمین سندو در برابر دولف زیگلرو آرتروث | تگ تیم مچ

این مسابقه مورد خاصی نداشت و زود هم به پایان رسید. بیشتر این مسابقه در تبلیغات برگزار شد که در اخر آن د میز با دمین سندو به شکل تصادفی برخورد کرد و دولف زیگلر هم زرنگی به خرج داد و سریع فینیشرش را روی میز انجام داد و به پیروزی رسید و همچنان میز را ناکام گذاشت.

برنده مسابقه: دولف زیگلر و آرتروث
 
 
مسابقه هشتم: ست رولینز در برابر رومن رینز | سینگل مچ

به نظر می رسد که این آخرین مسابقه شو ماندی نایت راو این هفته باشد. اول رومن رینز با تشویق خوب تماشاگران به رینگ میاد و بعد از آن هم معمار دبلیو دبلیو ای " ست رولینز " وارد سالن می شود که باز هم شعار های " تو خیانت کردی " را می شنویم. زنگ مسابقه به صدا در میاد. در اوایل مسابقه زیاد مومنتوم وضعیت مشخصی ندارد و دو استار به دنبال یکدیگر هستند تا ضرباتی به هم وارد کنند که زیاد ابتدای مسابقه جالب نیست اما رفته رفته مسابقه بعد از بازگشت از کامرشال بعد می شود که رومن رینز مسابقه را در اختیار دارد و می رود برای دراپ کیک مخصوص خود که ست این اجازه را نمی دهد و کنار می رود و رینز را به پلکان فلزی می کوید. سپس به رینگ می روند اما رینز باز بهتر کار میکنه و یک کلوزلاین میزنه. رفت و برگشت هایی صورت میگیرد که رینز یک اسلم به ست وارد میکنه که نتیجه ای در کاور ندارد. بالاخره موفق میشه رینز دراپ کیک خودش را به زیبایی هر چه تمام تر وارد کند. سپس رومن رینز می رود برای سوپرمن پانج خود که رولینز در عوض آن یک سوپرکیک بی نظیر وارد میکند اما به شکل جالبی رینز تسلیم این حرکت دیدنی نمی شود. اکنون هر دو در ترنباکو سوم قرار دارند و رینز می خواهد سوپرپلکس را اجرا کند که تا وسط راه به خوبی کار می کند ولی در این بین رولینز عالی کار میکنه و سوپرپلکس را تبدیل به یک پاوربمب زیبا می کند و باز هم در عین ناباوری رینز کیک اوت میکنه. سرانجام هم در یک غافل گیری رینز موفق می شود اسپیر را اجرا کند و در مقابل دوست سابق و دشمن امروزی اش " ست رولینز " به پیروزی دست یابد که روحیه خوبی قبل از مسابقشان در نایت آو چمپونز می باشد.

برنده مسابقه: رومن رینز

  

 



نمایش اطلاعات این پست

ارسال در : سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت 16:0
نویسنده : امین
مطالب مرتبط

نظرات این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات






عضويت در خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود






لینک دوستان

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هواداران شیمس و رندی اورتون و آدرس sheamusrko.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امار سایت

آمار مطالب آمار مطالب

کل مطالب کل مطالب : 96

کل نظرات کل نظرات : 4


آمار کاربران آمار کاربران

افراد آنلاین افراد آنلاین : 1

تعداد اعضا تعداد اعضا : 0


آمار بازدید آمار بازدید

بازدید امروز بازدید امروز : 35

بازدید دیروز بازدید دیروز : 8

ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4

ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1

بازدید هفته بازدید هفته : 68

بازدید ماه بازدید ماه : 68

بازدید سال بازدید سال : 659

بازدید کلی بازدید کلی : 8544


قهرمانان فعلی
قهرمانان فعلی
تقویم پی پر ویو

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

رتبه در الکسا

Review www.temsara.ir on alexa.com SEO Reports for skinfa.com

جلوگیری از کپی کردن مطالب